1.2.2014

Spessu

Tässä tällainen pienimuotoinen spessu sivunkatseluista :)
Eli miten elämäni on muuttunut viimevuoden aikana.
Lähtökohta oli tämä:
Hiding everything behind a smile works everytime...
weheartit.com
 Ja nykyään olen tässä tilanteessa:

Cute
weheartit.com
 Käsitän vasta näin jälkeenpäin, että olin oikeasti aika surullinen jossain vaiheessa... Mutta onneksi olen nyt onnellinen:-).
Eli kaikki varmastikin alkoi kun Nelli lopetettiin 12.12.-12. Tai ei se varmaan se pää syy tähän synkkyyteen ollut, mutta se varmasti myös masensi minua suuresti.
Sen jälkeen rupesin keräilemään puhelimeen seuraavanlaisia kuvia:


2morrow | via Facebook
weheartit.com


FINE :/
weheartit.com

Toki minulla oli Skidi, mikä lohdutti, mutta muuten kuljin aikamoisessa sumussa 2013 vuoden alun.
Synkistyin päivä päivältä enemmän, kunnes kaverit rupesivat hehkuttamaan, että "jesh! Pian on kesäloma ja kohta ei tarvi enää ikinä palata tähän kouluun" jne. ja aloin itsekin hieman virkistyä.
Toki edelleen iltaisin itkin hiljaa huoneessani ja joskus ihan muutenkin, olin todella herkkä ja suljin kaikki tunteet sisääni.
Koulupääte ja ajatus siitä, että ala-aste on todellakin kahlattu läpi, virkisti hieman ja päätteessä olinkin hymyissä suin. Sain stipendinkin ja kaikki :-D.
Kesällä surffailin melko paljon netissä, ajatukseni alkoivat taas kirkastua, aloitin bloggauksen ja nautin melkein täysillä elämästä. Vietin aikaa Petran ja Janetten kanssa (mistä tulikin mieleeni, että Petra jatkaa taas bloggausta) ja muutenkin oli mukavaa. Hieman takaraivossa ahdisti ajatus, että pian sen "kammottava" yläaste alkaa, mutta kuitenkin olin edes jossain määrin onnellinen. Ainakin olin onnellisempi kuin alkuvuonna olin ollut.
Kun se koulu sitten syksyllä alkoi, olin aidosti onnellinen ja olin hämmästynyt miten paljon mukavampaa yläasteella oli verrattuna ala-asteeseen. Tosin siellä on kylmempi, kuin ala-asteella, mutta ainakin ilmapiiri on mukavampi :-).
How I wish I had these in my life
weheartit.com
Viimeinenkin portti onnellisuuteen avautui, kun taksvärkkipäivän jälkeen saimme Inkerin hoitohepaksemme <3.
Ja tähän lauseeseen tuo edellinen kuva viittaa; Haluaisin jäädä tähän elämäntilanteeseen, sillä nyt elämäni on sellaista, mistä jo pitkään haaveilin<3.

Smile
weheartit.com

Kiitos teille ihanat ihmiset ja eläimet, jotka saatte minut hymyilemään :-).

My favorite kind of pain
weheartit.com
Kaikki postauksen kuvat on täältä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tänne kyssät ja kommentit.
Kaikki asialliset julkaistaan:-)!

Kiitos kun kävit, jätithän jälkeesi kommentin? :-)