28.3.2014

Ja taas on viikko mennyt...

Hei!
Kamalan nopeasti on taas viikko kulunut... Tiedättekö sen tunteen kun luulee koko viikon, että on perjantai ja sitten kun on perjantai, se ei tunnu yhtään perjantailta?
Minulle tuo tunne on tullut pelottavan tutuksi... :-D

Mun viikko on pääosin kulunut ihan hyvin. Toisina päivinä on.. ketuttanut.. jotkut asiat enemmän kuin toisena päivänä, ja jonain päivänä jotkut ihmiset on ollut ärsyttävämpiä, kuin toisina.
Ja eilen mulle iski ihan kauhee masis...
En tiedä yh-tään mistä se iski, mutta yht'äkkiä tulin vaan kamalan surulliseks ja niin...
Untitled
weheartit.com
Mutta muuten viikko kyllä meni hyvin, kiitos aivan mahtavien tyyppejen, jotka jaksavat minua päivästä toiseen, vaikka olisin miten ärsyttävä <3.

Eli siis mun viikko: Oon rypenyt itsesäälissä, kyläilly Petralla, lukenu pikkusen fysiikkaa (Petralla) ja kyläilly vielä vähä lisää, Petralla ofc (joku tais sanookki, et oon aina Petralla... :-D)!
Yeah, love you besties
weheartit.com

Huomenna nokka kohti 4h:n yrittäjyyskurssia ja pitäis kai lukee vähän fysiikkaa. Kun mun paksuun kalloon ei jotenki uppoo, että miten se valo taittuu millonki...
Mulla on muuten "hirrmusesti" kursseja; on hygieniapassia, on yrittäjyyskurssia, on dogsitterkurssia... Noo ainaki on jotain kalenterintäytettä, kerranki :-).

Toivotaan, että teilläkin on ihania ystäviä/kavereita, jotka nostavat teidät jos jonkinmoisesta kuopasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tänne kyssät ja kommentit.
Kaikki asialliset julkaistaan:-)!

Kiitos kun kävit, jätithän jälkeesi kommentin? :-)