19.5.2013

Kuvaton postaus

Tänään tulee tylsä kuvaton postaus. Heräsin aamulla melkoisen myöhään, mutta koirat olivat siltikin ihan väsyneitä jo aamusta. Jossain vaiheessa Hippu virkistyi ja temppuilin hieman sen kanssa, mutta kuuma ilma vei pian mehut meistä molemmista. Olen ollut tänään(kin) koko päivän ulkona ja Skidi on ollut kanssani myös ulkona, Hippu on ollut sisällä, sillä halusin rauhassa lötköttää riippumatossa, enkä olisi jaksanut vahtia Hipun menemistä, meillä kun asustelee kyykäärme melko lähellä taloa, niin koiria pitää jonkin verran koko ajan vahtia.

Niin eli olen lähinnä laiskotellut koko päivän, mutta olen minä myöskin hieman kitkenyt rikkaruohoja ja tottakai olen myös lukenut niihin maantiedonkokeisiin, mutta en minä edelleenkään tunnista Aasiasta muutakuin sen, että missä se on, mitkä on Aasian "rajaavat" meret ja vuoristot jne. Lisäksi tiedän maista vain missä Kiina, Venäjä, Japani ja Intia sijaitsevat... Muuten olen Aasian suhteen lähes tiedoton -.-. No kai se tieto joskus päähän pinttyy... Mutta aika vain alkaa loppua kun kokeet on tiistaina. Lisäksi söin äskettäin myös kesän ensimmäisen jätskipallon!:-) Se oli hywää^_^.

Niin. Nyt taidan katsoa hieman telkkaa ja lukea maantietoa. Skidi ja Hippu taitavat nukkua. Meidän piti käydä myös tallilla mutta saa nähdä mennäänkö!
Kuten tänään jo sanoin: "Enhän mä enää malta mennä kouluun kun olen saanut maistaa lomaa." Niin hyvää alkavaa viikkoa, jaksetaan vielä vähän...


MOIKKA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tänne kyssät ja kommentit.
Kaikki asialliset julkaistaan:-)!

Kiitos kun kävit, jätithän jälkeesi kommentin? :-)