19.9.2013

Pitkästä aikaa!

Hei ja pahoittelut!

Ei en ole ollut nyt Tallinnan matkalla, vaan...

...No syyksi voisi sanoa, että olen treenannut juoksutestiin, mutta mutta, maailman laiskimpana ihmisenä, se ei voi pitää paikkaansa...
...Toisaalta voisi olla että olen ollut koulun takia kovin kiireinen, mutta... Ööh. esitelmä viikolle 43, enkun sanis tomorow ja matikan koe... joskus. Joten ehkäpä koulukaan ei ole syy laiskaan bloggaukseeni...
...Yksi vaikuttaja voisi olla myös koirat... No joo, olen löytänyt uuden toivon sen suhteen, että Skidi oikeasti oppii uusia temppuja, vieläpä melkoisen helposti, jos käsimerkeistä puhutaan ja että Hipunkin tietynlainen "uudelleen koulutus" kiinnostaa, mutta kuinka monena iltana minä muka olen niitä koluttanut niin paljon etten olisi koneelle ehtinyt?
...Joo ja Petrankin luona olen viettänyt poikkeuksellisen paljon aikaa, muttaa, toisaalta tulenhan minä kotiin aina viimeistään kahdeksan maissa.

Joten todelliseksi syyksi taitaa nousta se iänikuinen laiskuus. Kamala asia.

Nojaa hälläväliä. Se taksvärkkipäivähän on siis (jo!) ensi viikon torstaina, jotenkas silloin (ja huomennakin) tallille (eikä tallin omistajan kanssa ole vieläkään, sovittu mitään. Eikä sekään toki laiskuuteen liity?)!
Hauskaa. Odottamisesta tekee ainakin tsiljoona kertaa kamalampaa tieto siitä, että tallille on saapunut uusi tallikoira, piskuinen bernin pentu!
Ja jos joku ei siis tiedä niin tässä linkki berninpaimenkoiraan, elikkäs sellainen veitikka.

Jaja. Koirista puheen ollen, Skidin tempuista ehdottomasti söpöin (ja paras!) on pyöri!
Oivoi ja tuitui, ehkä joskus joku videokin??

Ja siis tuo Hipun "uudelleen koulutus" tarkoittaa sitä, että piskuisen muistuttelen sille muutamia temppuja, mitkä ovat hitusen päässeet ns. laimistumaan...

jaja... Siis esitelmä pitää tehdä ja kokeisiin lukea... mutta kamalain haaste koulun puolesta on se juoksutesti. Mulla on huono kunto ja everyone tietää sen, joten 1500m and i am dead!

Mut joo. Tavoitteena jaksaa huomennakin tulla:-)

Moiks!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tänne kyssät ja kommentit.
Kaikki asialliset julkaistaan:-)!

Kiitos kun kävit, jätithän jälkeesi kommentin? :-)