29.5.2014

14.5 Hyvää syntymäpäivää Pieni Mutta Suuri!

Hui herranjestas! Synttärithän ovat ylittyneet jo monella päivällä. Mutta joka tapauksessa blogini on nyt siis vuoden vanha<3!
Tässä ollaan nyt todella kiikun kaakun blogin tulevaisuuden suhteen. Bloggaus jatkuu kyllä, mutta missä osoitteessa ja kuinka usein? Siinäpä vasta kysymys.
Mutta nyt ei mietitä tulevaa, vaan katsotaan menneisyyteen ja selataan arkistoja.
Mitä kaikkea siis on tapahtunut blogin elämän aikana.
Aloitin siis bloggauksen, koska innostuin siitä muiden blogejen kautta.
Bloggaus alkoi varsin mielikuvituksellisella otsikolla: "esittely" ja siitä se sitten lähti.
Täytyy kyllä jankata samaa kuin varmaan kaikki, jotka selaavat vanhoja postauksiaan, mutta olen kasvanut henkisesti ihan todella paljon.
Lisäksi olen huomannut, että uskallan nykyään puhua asioista paljon syvällisemmin. Tai en tiedä onko se uskallusta vai halua, mutta kuitenkin. Uskallan ja haluan ilmaista mielipiteeni, sanotaanko vaikka näin.
Enhän minä nyt vieläkään halua koko elämääni, jokaista iloa ja surua tänne jakaa, mutta tämä on ikään kuin sellainen paikka, mihin voin tulla purkamaan ne vahvimmat tunteet. Vähän kuin anonyymisti, mutta ei kuitenkaan lähelläkään anonyymiutta.
Olen oppinut myös "tuntemaan" itseäni, kun minun on pitänyt miettiä että mitä tästä asiasta nyt oikeasti ajattelen ja mitä kaikkea voinkaan julkaista, ilman häpeää jälkeenpäin. Ja se, että voin oikeasti seistä sanojeni takana, se on jotain sellaista, mitä minun pitää lähes joka postauksessa miettiä.
Olen näköjään vähän sellainen kirjoittaja, että mielialani näkyy hyvin vahvasti läpi siitä, mitä kirjoitan.
En edes jaksa, en itseasiassa halua, käyttää hymiöitä, silloin kun mielialanikin on apea. Mutta sitten taas, kun olen oikeasti iloinen, tulee myös postauksesta ylipursuavan räikeä ja hymiöitä pulppuava!
Tai siis niin minä postaukseni näen.
Vuosi tiivistettynä: Olen kasvanut henkisesti erittäin paljon ja blogi on opettanut minua, vaikka sitä itse kirjoitankin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tänne kyssät ja kommentit.
Kaikki asialliset julkaistaan:-)!

Kiitos kun kävit, jätithän jälkeesi kommentin? :-)