30.5.2014

Aika muuttaa. Mielipiteetkin.

Hei!
Eilen julkaisin blogin synttäreiden kunniaksi postauksen, jossa mietin, miten paljon olen muuttunut henkisellä puolella.
No tänään sitten tuli siskon kanssa puheeksi agility, ja hänpä ehdotti jopa puolitosissaan, että alkaisin mennä Öykkärin kanssa agilitya.
Minähän innostuin ihan tosissani ja ehdin jo hehkuttaa sitä Petrallekin. Petra sitten siinä vain muisteli kuinka about vuosi sitten sanoin, etten missään nimessä halua koirista muuta kuin kivan pikku kotiharrastuskaverin...
Niin, noh. Mielipiteet ja näkemykset voivat muuttua rajustikin. Näköjään.
Jatketaan ajattelun muuttumisen, viime vuodesta tähän päivään, miettimistä.
Jos minulta olisi joku kysynyt vuosi sitten, että tulenko viihtymään yläasteella miljoona kertaa paremmin kuin ala-asteella, olisin jostain syystä vastannut "en".
Ja jos minulta olisi kysytty vuosi sitten, että pystyisinkö kasvattamaan syömäni lihan itse, jopa teurastuttamaan sen kotitilallani, olisi vastaukseni mitä varmemmin ollut "en".
Jos totta puhutaan, en tunne tuosta huomattavasti nykyistä epävarmemmasta ihmisestä mitään. Enää. Olen minä nyt sen verran paljon muuttunut. Katsotaan sitten taas vuoden päästä, että kuinka paljon ajatukset tästä hetkestä ovat muuttuneet :D. Toivottavasti olen ainakin viisastunut ja opetellut miettimään ennen tekemistä. Kyllä vain, rakkaat kaverit, olen tehnyt tämän vuoden aikana miljoona ja taas miljoona liian hätäistä päätöstä ja huonoa ratkaisua.
Mutta sitten asiasta kuusenlatvaan. Tuo 40 pv:n kuvahaaste junnaa nyt vähän paikoillaan, kun en saa millään aikaiseksi kuvata yhtä suosikkiruokaani. Niin yksinkertaista kuin se olisikaan, onhan ruoka nyt koirien, hevosten, agilityn ja kavereiden lisäksi lempiasioitani. Kuitenkin, kun se ruokahetki koittaa, olen niin kovin innoissani syömässä, että kamera unohtuu nurkkaan :D. Koitan nyt tsempata siinäkin. Kesäloma kun kuitenkin alkaa jo huomenna, niin kai minä ehdin omia "gurmeeruokiani" kuvailla sitten loman alussa.
Taaskaan ei kuvia. Kyllä minulla pari pirteää kesäkuvaa on, mutta ne on toisella koneella, joten odottakaa vielä hetki :)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tänne kyssät ja kommentit.
Kaikki asialliset julkaistaan:-)!

Kiitos kun kävit, jätithän jälkeesi kommentin? :-)