11.5.2014

Päivä 17: kuva siitä mitä harrastan

Hei!
Minun harrastuksiinihan kuuluu tällä hetkellä "vain" eläimet. Hoidan Inkeriä ja muita heppoja ja touhuilen kotona kissojen ja koirien kanssa sitä sun tätä.
Olenhan minä joskus soittanut pianoa, mutta se alkoi käydä sen verran vastenmieliseksi, että oli parempi lopettaa ennen kuin olen lopen uupunut siihen.
Joskus vieläkin soittelen ihan omaksi huvikseni. Että taito säilyy ;-).

Ainoa oikea "harrastus" minulla on tällä hetkellä tuo agility. Ja tuokin kurssi loppuu 3.6... Tästä jutusta olen innostunut ihan täysillä ja haluan pitää hevosten lisäksi agilityn mukana elämässäni mahdollisimman pitkään. Koirathan ovat aina kuuluneet ja tulevat aina kuulumaan elämääni!

Mutta siis kuvan laitan agilitysta. Kuvat on muuten Petran käsialaa. Kiitos vielä kerran, että jaksoit roikkua meidän treeneissä mukana!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tänne kyssät ja kommentit.
Kaikki asialliset julkaistaan:-)!

Kiitos kun kävit, jätithän jälkeesi kommentin? :-)