10.5.2014

Päivä 16: kuva jostain mitä haluaisin tehdä ennen kuolemaani

Hmmm... Siinäpä vasta kysymys.
Sitä aina ajattelee, että eihän minun tuollaisia tarvitse miettiä, olenhan vasta 14 ja minulla on vielä monta vuotta edessä.
Niinhän minulla onkin. Noin iän puolesta...
Mutta aina on se mahdollisuus, että yht'äkkiä, vaikka koulumatkalla voi tapahtua jotain peruuttamatonta. Jotain, minkä seurauksena olen enää muisto.

Mutta ei nyt ajatella kuolemaa, vaan sitä, mitä haluaisin tehdä ennen omaa loppuani.
Olen vähän tylsä. Minulla ei ole sellaisia maailmaa mullistavia Have to do-listoja. Minulla on vain "pieniä", omalla tavallaan täysin mahdollisia unelmia.
Haluaisin oman shettiksen. Tai oman tallin. Tai maatilan. Toisaalta, haluaisin ottaa agilityn elämääni ihan toden teolla. Ja sitten on vielä liuta muita, täysin järjettömiä unelmia...

Haluaisin ehkä kokea elämäni aikana kaiken, mistä olen joskus haaveillut, tai mistä haaveilen. Haluaisin elää elämäni siten, ettei sitten vanhana kiikkustuolissa tarvitse märehtiä, että "kuinpa olisin tehnyt silloin sitä ja tätä tuota".
Niin ja haluan ehdottomasti elää vanhaksi. Olla sellainen herttainen mummeli, joka asuu pienessä mukavassa talossa ja käy mummojumpissa ja neuloo villasukkia ^_^.



Mutta ennen sitä, haluan ehdottomasti elää niin täysiä, kuin maailma sallii ja tehdä sellaisia juttuja mistä tulen onnelliseksi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tänne kyssät ja kommentit.
Kaikki asialliset julkaistaan:-)!

Kiitos kun kävit, jätithän jälkeesi kommentin? :-)