19.4.2014

Päivä 06: kuva joka inspiroi minua

Hei!
Hmm.. Tämä on ollut tähänastisista vaikein. Koska oikeastaan, ei ole sellaista kuvaa, joka inspiroi minua, mutta toisaalta, niitä on hyvinkin monta.
Itse asiassa, en edes tiedä mitä tarkoitetaan, kun sanotaan "kuva joka inspiroi minua". Inspiroi millä tavalla? Antaa inspiraatiota kuvaamiseen? Antaa inspiraatiota treenaamiseen? Koulunkäyntiin? Elämään ylipäänsä?
Tulkitsen sen niin, että kuvan "pitää" antaa inspiraatiota elämääni ylipäänsä. Onnellisuuteen ja siihen, että jaksan pitää onnellisuutta yllä, enkä vaivu masikseen :-D.

Mutta. Sitten tulee uusi mutka matkaan. Niitä kuvia on liikaa. Lähes kaikki kuvat osoitteessa weheartit.com inspiroi minua jollain tasolla.
Mutta poimin nyt muutaman kuvan, jotka saavat minut hymyilemään ja selitän samalla, minkä tyyliset kuvat ylipäänsä saavat minut iloiseksi :-).
Kuvat on siis täältä.

Untitled
Söpöt kuvat eläimistä, piirretyt tai ihan valokuvat :3
You dont say!!!
Hauskat tekstit tai kuvat :-D.
Breakfast of champions | via Tumblr - image
Herkullisen näköiset tai kauniit ruokakuvat <3.

Tuon tyyliset kuvat siis "inspiroivat" minua. Jos nyt ymmärsin yhtään oikein :-D.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tänne kyssät ja kommentit.
Kaikki asialliset julkaistaan:-)!

Kiitos kun kävit, jätithän jälkeesi kommentin? :-)