13.4.2014

(ELÄIMET?:)Unet...

Hei!
Varoitan jo etukäteen; nyt on luvassa outoa tekstiä. Olen miettinyt jo pitkään, haluanko julkaista tätä, mutta nyt rohkistuin.
I wish ♡
weheartit.com

 Elikkäs haluaisin nyt vähän puhua unistani.
Yleensä näen unia koulupäivistä, joissa tapahtuu enemmän tai vähemmän jotain outoa tai siitä, kuinka ostan Petran kanssa aasin, ponin tai hevosen tai joskus näen unta siitä kuinka sisko tulee koirineen kylään ja joskus, todella harvoin näen jotain painajaista...
Mutta nyt tässä lähiaikoina olen nähnyt erilaisen unen. Se oli samantyylinen, kuin uni jonka olen nähnyt muutama vuosi sitten.
Eikä minulla ole harmainta aavistustakaan, mistä aivoni kehittelevät tällaisia unia.

Aloitetaan siitä unesta, jonka näin jokunen vuosi sitten, ehkä vuosi tai pari Katin lopetuksen jälkeen..?
Eli näin unta, että vietin vielä päivän Katin kanssa. Ja unen lopuksi taisin jotenkin hyvästellä Katin... :-D Ja tuo ei ollut vielä tarpeeksi outoa. Tuon unen jälkeen sain jonkinlaisen "rauhan" ja lopetin Katin suremisen... O.o
Nooh, tuossa pari päivää sitten näin Nellistä samantyylisen unen. Tosin siinä minä, äiti ja Nelli olimme kävelyllä ja lenkin aikana kertasimme Nellin elämän, elämä meni kuin elokuvana edessämme... Uni päättyi (muistaakseni) jotenkin siten, että äiti päästi Nellin valjaista vapaaksi tms...
Ja minusta nuo molemmat unet ovat lähinnä erittäin kummallisia. Kuten jo aikaisemmin totesin, minulla ei ole aavistuksen häivästäkään, miksi näen kyseisen laisia unia.
Selityksiä?

ps. Viime yönä näin unta, että lunta myrskysi ainakin metri maahan ja tarvottiin koko perheen voimin jonossa hangessa, kuin Muumeissa konsanaan :'D.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tänne kyssät ja kommentit.
Kaikki asialliset julkaistaan:-)!

Kiitos kun kävit, jätithän jälkeesi kommentin? :-)