30.8.2013

Puolikunotisena EI kannata mennä kouluun...

...tulee nimittäin kipeämmäksi.
Tälläisen johopäätelmän minä tein. En ole vielä mitannut kuumetta (sitä tuskin on), mutta nenä tukossa, yskittää ja pääkin on kipeä.
Muutes eilen, postauksen tehtyäni minulta sitten lähtikin se ääni. Siis ei sattunut puhua tms. mutta ääntä ei vain tullut (vaikka kuinka yritin huutaa:-D)...
Mutta tänään sitten aamulla oli ihan melkoisen hyvä olo jo, sellainen; ei tämä nyt tästä mihinkään muutu, kuumettakaan ei ole joten lähdetään kouluun!
Mutta kun sitten varttia vaille kolme koulu loppui ja äippä tuli hakemaan (siis sen takia että olin puolikuntoisena koulussa, en minä yleensä kyytiä n. kilsan matkalle saa:-D) niin oli aivan kamalan huono olo ja yskitti koko ajan...

Noo tässä nyt lepäilin ja sitten äskettäin heräsin kurjuuden pohjalta ja aloin maistelemaan teetä ja tekemään läksyjä. Tee oli muuten hyvää ja muutenkin on tosi rentoutunut olo kun olen saanut vain levätä, lukuunottamatta siis noita läksyjä;-).

Tässä minun "resepti" flunssan hoitoon (jos ei muuta niin tulee ainakin hyvä mieli):


Herkkuja







Ja kupillinen kuumaa teetä

Tämä Liptonin Lemon tee on ihan sairaan hyvää, sairaalle hyvää:-D ja ihanan tuoksusta, mitä nyt pikkuisen sain haisteltua (okei, aika vahva tuoksu)



Toivottavasti muilla on parempi olo, vaikka tätä syysflunssaa nyt onkin liikkeellä.
Ja jos joku on kipsu, niin parantumisii<3.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tänne kyssät ja kommentit.
Kaikki asialliset julkaistaan:-)!

Kiitos kun kävit, jätithän jälkeesi kommentin? :-)