10.12.2013

9.&10. luukku

Hei!
Teen today samaan nämä kaksi luukkua:-).
Eilen minulla oli ihan hirvittävä olo ja koneelle tulo oli viimeinen asia mitä olisin tehnyt. Tänään olen lukenut kokeisiin, huomenna nimittäin englannin koe. Petra kipea, joten eikös tässä olekin jos katastrofin aineet?

Mutta siis. Eräs ihana ihminen (:-)) toivoi, etten tekisi niin paljon luukkuja omista kuulumisista(ko?) joten siis kysyn, mistä aiheista haluaisitte minun tekevän luukun? Meillä on muuten kyseisien henkilön kanssa suunnitteilla jokin video Skidistä, jos oikein ymmärsin ja hän tulisi tekemään sen meille uuden vuoden(?) jälkeen. Toivotaan, että Skidi on kuvaus tuulella silloin!:-D

Mutta siis tuossa eilisen luukun osalta höpinää ja menen aiheeseen. Ajattelin tehdä luukun samasta aiheesta kuin äsken mainitsemani henkilö. Elikkäs

Joulutoivelista

Pukillehan minä en enään kirjeitä lähetä (en ole koskaan lähettänyt vaan olemme vieneet sen tontulle, piparin kera, läheiselle kivelle:-)), mutta kyllä minä jonkin lapun (ihan vain vinkiksi, tottakai) olen raapustanut jääkaapin oveen. Ja siinä lukee näin (suluissa ei oikeasti lue selitystä, mutta tähän halusin sen teille kertoakseni laittaa):
Joululahjatoiveet
By: Alisa

-Kamera (no c'moon, sen takia että voin jatkaa kuvallista bloggausta!=D Ei vaan, muutenkin uusi kamera ihan kiva juttu on:-))
-Rahaa (sitä tarvitsee aina, ehkä laitan säästöön, ehkä käytän, ken tietää?)
-Lahjakortit 1.vaate- ja 2.eläintarvikeliikkeisiin (1.=On kivempi shoppailla itse mieluisat vaatteet:-) & 2. Skidi tarvitsee kunnon valjaat, paksumman talvi"loimen" ja Hippu ja Skippo tarvii töppöset)
-Solmuja Skipolle (koska mikä joulu sellainen on jos kaikki eivät Skidi ei saa jotain)
-Karkkia (koska minä ja loputon makeanhimo)
-Jumpsuit (ihana illalla vetää päälle ja kääriytyä Skidi kainalossa, teekuppi sekä kaukosäädin kädessä sohvan nurkkaan<3)
-Flanellipyjama (pehmoinen, kaunis, lämmin:-))

Niin. Sellainen on minun toivomuslistani. Jos en kaikkea saa, hankin ne itse kuitenkin jossain vaiheessa (paitsi lahjakortit:-D).

2 kommenttia:

  1. Awws, oon ihana ihminen, khyll säki oot :)<3 joulun jälkeenki sopis mulle! :33

    No olis kiva, jos tekisit vaikka sellasen 'mydayn'- kuvilla, se oli tosi kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-)

      Niin kyl ois. Mutta kun kamera puuttuu :-(. Joulun jälkee kyllä teen mydayn. Tai sitten herätän vielä kerran henkiin jonkin kameran.. Saa nähdä:-)
      Kiitos kommentista!

      Poista

Tänne kyssät ja kommentit.
Kaikki asialliset julkaistaan:-)!

Kiitos kun kävit, jätithän jälkeesi kommentin? :-)