4.12.2013

Olen laiska!

Okei, otsikko ei varmasti tule kenellekään yllätyksenä. Nimittäin siis, jos joku ei huomannut niin en julkaissut eilen, enkä toissa päivänä joulukalenteria...
Ja joo, voisin sanoa sen normaalin "muttakun koulussa on paljon kokeita ja olin tallilla" jne. jne... (ja muuten meillä oli tänään kaksi koetta ja olin eilen tallilla) mutta sekään ei selittäisi laiskuuttani.
Minä nimittäin tein sunnuntaina luukut 2&3 valmiiksi asti, jotta voin vain tulla ja julkaista ne, mutta enhän minä saamaton ihminen sitä tehnyt. Huoh. Pakko se kai on myöntää; minä olen laiska!

Mutta joo... Eilen oltiin siis tallilla ja me haettiin Inkeri ja eräs toinen heppa, Assi laitumelta. Laitsalle jäi vielä kaksi hevosta ja me jo talutettiin Petran kanssa heppoja pois, kun äiti jäi sulkemaan porttia. Yht'äkkiä Assi ja Inkku (ja ilmeisesti laitsalle jääneet Condis ja Indi myös) pelästyivät. Kun saimme hepat rauhoitettua (mikä oli helppoa) kysyin Petralta, joka oli minun ja Assin takana Inkerin kanssa, että mitä oli tapahtunut, mutta Petsukaan ei tiennyt. Huusin äidille portille että mitä oli tapahtunut ja äiti sanoi, että lanka meni poikki ja viekää hevoset sisälle. Niinpä lähdimme Assin ja Inkun kanssa kohti tallia ja äiti jäi aidalle seisomaan. Laitoimme tammat karsinaan ja lähdimme auttamaan äitiä.
Äiti sanoi että viedään nuokin kaksi tammaa sisälle (äippä oli soittanut tallin omistajallekin jo) ja niin me veimme vielä nekin sisälle.
Sitten lähdimme Inkerin kanssa ulos. Pyörimme maastakäsittelyä hetken kentällä (Inkku oli ihana) ja sitten otimme rouvan narun päähän ja lähdimme pellolle käppäilemään. Sielläkin tallustettiin vielä hetkisen erilaisia kiemuroita (Inkku oli edelleen ihana) ja sitten laitoimme sen harjauksen kautta karsinaan.
Vielä nopea kirjoitus Inkerin "päiväkirjaan" ja sitten lähdimmekin kohti kotia.

Sellaista. Tänään oli bilsan kalojentunnistuskoe ja ruotsinkoe. Jännityksellä odotan numeroita niistä:-).

Vi ses!

2 kommenttia:

  1. Olis kiva kuulla sun omista kuulumisista edes joka toisessa postauksessa, jossa toivoisin että olisit mainitsematta eläimiä jokaisella rivillä(;

    janskunhopinat.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jops, ehkä luonkin oman blogin eläimille ja tänne minun kuulumiset:-), koska varmasti on enemmänkin näitä ihmisiä, jotka eivät eläinten kuulumisista niin paljoa välitä.
      Kiitos kommentista:-)

      Poista

Tänne kyssät ja kommentit.
Kaikki asialliset julkaistaan:-)!

Kiitos kun kävit, jätithän jälkeesi kommentin? :-)