13.12.2013

13. luukku

Hei!
Tänään on 13. päivä perjantai. Minun päiväni meni hyvin.
Aihe tänään on taikauskoisuus.
Oletteko te taikauskoisia?
Minä en mielestäni ole. Muistan, että pienempänä, minun oli pakko ottaa kaikki leluni leikkiin mukaan, koska ajattelin, että jos joku lelu "jää yksin" se suuttuu minulle:-D. No en nyt tiedä onko se taikauskoisuutta:-D.
Mutta siis niin. Olen sitä mieltä, että jos on taikauskoinen ja uskoo esim. perjentai 13. päivä-tapaukseen, niin alitajuisesti hakeutuu ongelmiin.
En tiedä onko asia näin. Mitä mieltä TE olette?

(ja muuten, teen yhden aika ison asiapostauksen toiseen blogiin, käykää kurkkaamassa. Linkki sinne tuossa sivupalkeissa:-))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tänne kyssät ja kommentit.
Kaikki asialliset julkaistaan:-)!

Kiitos kun kävit, jätithän jälkeesi kommentin? :-)