22.12.2013

22. luukku

Really?
Mihin aika on huvennut?!
Ylihuomennahan on herranjestas jouluaatto:-o!

No jaah. Lupasin jtn. extraa tälle päivälle, joten teen nyt "15 faktaa minusta"-postauksen. Tässä se tulee!:

1. Olen tyttö
2. Olen 13w
3. Omistan koiran
4. Pidän kotieläimistä (mm. koira, lehmä jne.)
5. Vihaan ötököitä
6. Perheeseeni kuuluu 2 koiraa, 2 kissaa, isä, äiti ja 2 siskoa.
7. Minulla on hoitohevonen
8. Meillä on myös oma hevonen.
9. Minulla on pakkomielle laittaa valot päälle, ennen kuin menen huoneeseen.
10. Minulla on vähintään 5 kaveria ja korkeintaan 2 hyvää ystävää.
11. Pelkäsin pienempänä isoja hevosia/ hevosten talutusta.
12. Haluaisin irlanninsusikoiran.
13. Pidän karkeista
14. Pidän äidin tekemästä ruuasta:-)
15. Harrastan bloggausta, kirppareita, leipomista ja eläinten kanssa touhuilua


Siinä se oli :-). Tehkää tekin tämä ja linkatkaa kommentteihin bloginne ;-).

2 kommenttia:

  1. sulla on myös pakkomielle sammuttaa valot kun lähet huoneesta... by. sellanen joka tietää :Dd

    VastaaPoista

Tänne kyssät ja kommentit.
Kaikki asialliset julkaistaan:-)!

Kiitos kun kävit, jätithän jälkeesi kommentin? :-)