10.6.2014

Huippu löytö&tulevaisuutta

Ihan ensiksi haluan antaa teille todella hyvän blogivinkin. Olen nimittäin löytänyt ihanan blogin! En tunne kirjoittajaa, mutta vaikuttaa mahtavalta tyypiltä. Käykää edes kurkkaamassa ;) :
if you have hope, you have everything.

Sitten. Olen jo pitkään halunnut tulla tänne kirjoittamaan monista asioista. Listaan tähän nyt ne, jotta ensinnäkin muistan ne, ja jotta te tiedätte mitä on tulossa :).

1. Aion kirjoittaa haaveilusta. Siitä kuinka olen tajunnut, että haaveilen oikeasti todella paljon ja sen takia en kuule puoliakaan frendejen jutuista :D!

2. Haluan tehdä pari postausta koirien treenauksesta. Ensimmäinen varmaan tokosta ja toinen agista tai sitten ensimmäinen Hipun ja toinen Skidin treenauksesta, motivointikeinoista ja hauskuuden ylläpidosta. Tai sitten pidän niille muutaman päivän ajan treenipäiväkirjaa ja teen jonkinnäköiset "koostepostaukset" siitä. Pakko muuten mainita, että on tullut huomattua ihan pienimmätkin erot Skidissä ja Hipussa. Ei sillä, ettenkö olisi aikaisemminkin havainnut eroja, mutta nyt löydän niistä (tai ainakin se tuntuu siltä) pienimmätkin eroavaisuudet. Mutta niistä siis myöhemmin lisää.

3. Tuolla on muutamakin luonnos, joka pitäisi viimeistellä ja julkaista...

4. Tulen jossain vaiheessa kirjoittamaan 1.Petran ja minun viime viikonlopun pyöräretkestä ja 2. Siitä viimeisimmästä leikkimökissä yöpymisestä.

5. Savonlinnaankin päin olen matkustamassa tässä kesän aikana pariinkin otteeseen ja niistä sitten postaukset ajallaan.


Eli ainakin tuollaisia postauksia voitte odotella :). Ja muistakaa! Olen haaveilija, ja minut sekä haaveiluni tuntien, postaus voi hypätä koiran koulutuksesta auringon ottoon. Eli siis aihe voi hyppiä rajustikin postauksen sisällä.
Nyt, menkää nauttimaan kesästä, minä välttelen pahemmin kipeäksi tulemista :)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tänne kyssät ja kommentit.
Kaikki asialliset julkaistaan:-)!

Kiitos kun kävit, jätithän jälkeesi kommentin? :-)