11.6.2013

Hevoshullumaraton ja uusi paita

Hejssan. Pari päivää on kulunut ja ne olen viettänyt selaillen siskon vanhoja Hevoshulluja. Olen jo kahlannut läpi vuoden 2006 HH:t ja puolivälissä vuoden 2007 lehdissä.
Lisäksi olin eilen lääkärissä ja sen jälkeen "shoppailemassa". Mukaan tarttui Cheekin JHT 1&2 levypaketti sekä iihana paita. En tiedä mutta olen hullaantunut yhdistelmään "kevyt"-vaalealla-taustalla-kukkia-paitoihin. Hih... Mutta mielestäni tämä paita oli niin ihana että se vain tarrautui kapphalista sovituskopin ja kassan kautta kotiin... Ups. Hintaa siltä löytyi 19.95e


En ole mikään paras kuvaaja kuvaamaan varsinkaan vaatteita tai itseäni, mutta toivottavasti noista saa jotain käsitystä kyseisesta vaatteesta.


Niin. Niiden Hevoshullujen takia (en todellakaan tajua mikä idea tai älynväläys sekin on) en ole ehtinyt tekemään koirien kanssa suoraansanoen mitään. No kyllä minä tänään niiden kanssa leikin oikein kunnolla, koska Hipusta on tullut täysi kakara (Skidi ei ole aikuinen koskaan ollutkaan) ja nykyään se pyytää leikkimään ihan oma-aloitteisesti, vaikka ennen se vain nukkui. Mutta minun mielestä Hipun virkistyminen on vain hyvä asia. Tänäänkin kun äiti teki kotona töitä Hippu meni siihen viereen istumaan ja rupesi vinkumaan. Äiti luuli että se halusi ulos ja keskeytti työnsä päästääkseen koiran pisulle. Hippu kuitenkin juoksi iloissaan olohuoneeseen ja rupesi riepottelemaan lelua. En todellakaan tajua miksei se minua "pyytänyt leikkimään" vaan meni keskeyttämään äidin työt. Koirat vain ovat niin huvittavia.
Ensiviikolla aloitamme Petran kanssa taas lenkkeilyn ihan tosissaan ja minäkin taidan yrittää huomenna raahautua ulos vähän muutakin tekemään kuin makoilemaan ja/tai kuvailemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tänne kyssät ja kommentit.
Kaikki asialliset julkaistaan:-)!

Kiitos kun kävit, jätithän jälkeesi kommentin? :-)