26.6.2013

Jonkin asteinen fiilinki postaus

Moi, mitä kuuluu?
Pitkäst aikaa tuntuu silt et jotai puuttuu
Sä oot ainoo jolle pystyn puhuu
Sä oot ainoo joka pystyy vaikuttaa muhun.


Oo mulle rehellinen oo mulle aito
Ni sust ei tuu edellinen vaa susta tulee ainoo



Vaik se juttu mikä meil oli kuoli jo
Ja vaik se suhde muistutti kuoleman tuomioo
En silti vaihtas mitään
En sekunttiikaan...


Ei auta enään puhuminen
Mä oon surullinen


Vaik tähä kaikkee tottuu
Jos tarpeeks kaua venaa ni tää kaikki loppuu
Ehkä mä ansaitsen tän enkä parempaa
Ulospäin te näätte vain mun tekohymyn kameraa


Tää oli tarnina siit, mite mut jätettii
Ps: i love you, ja näkemii



Muoksittu vähä Mikael Gabrielin tekstistä.


Nyt kuitenkin nukahdan... Saa nähdä mitä huominen (tänäinen?) tuo tullessaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tänne kyssät ja kommentit.
Kaikki asialliset julkaistaan:-)!

Kiitos kun kävit, jätithän jälkeesi kommentin? :-)