31.7.2013

Pienistä iloista se elämä rakentuu

Hei!
Pienistä iloista tosiaan minun(kin?) elämä rakentuu :-D.
Sivunkatselut alkaa lähennellä 1500:aa ja se tarkoittaa että on enään pieni matka 2000:een!  Jeii!!

Itseasiassa minulla ei ole 'oikeaa' asiaa (taaskaan) mutta haluaisin tietää että tuletteko tekin iloisiksi aivan pikkuisista asioista?

Tai no joo. Onhan minun pitänyt monestikin tulla taas tänne kirjoittelemaan, mutta aina onkin tullut mukamas 'tärkeämpää' tekemistä. Oikeasti se 'tärkeämpi' tekeminen onkin sitten ollut vaikka televisio...
Joo, mutta joka tapauksessa minulla on kyllä ollut hirveästi asiaa/olisin halunnut tulla jtn. tänne tekemään puolivalmiiksi, mutta aina se on jäänyt, ja aina se on sitten myös sen myötä unohtunut ;-(.

Kyllä. Ihmettelette varmaan että "sinähän kirjoitit viimeksi toissapäivänä, miten ihmeessä olet sinä aikana keksinyt miljoona asiaa?" mutta joo tuon Skidin 'sairauden' (ei ollut/ole mitään sairautta. Kuvittelin kaiken:-!) johdosta on tullut erilaisia inspiksiä, jotka olen haudannut johonkin mieleni perukoille ja joita en enää löydäkään sieltä...

Joo... Tänään kävin hakemassa ihan kaupasta valmisruokaa itselleni ja kun siinä sitten pienen eineshyllyn edessä seisoin päätin ottaakin mukaani nugettejen lisäksi jotain extriimiä ja kotona laitoin mikroon Saarioisten kantarelli-(vaimikälie sieni olikaan)-keiton. Ja täytyy sanoa että oli jotenkin liian rasvaista/kermaista mun makuun En tykännyt. Vaikka tykkään, rakastan yleensä sienikeittoja/-kastikkeita niin tuo ei jotenkin uponnut.

Joo. Se siitä (olipas mielenkiintoista asiaa taas...). Viikonloppuna varmaan mennään joillekin markkinoille tjtn. mutta jos en sitä ennen kirjoittele niin viimeistään siis viikonloppuna/ens maanantaina tulee kuva+teksti pläjäys!
Valmitautukaa siihen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tänne kyssät ja kommentit.
Kaikki asialliset julkaistaan:-)!

Kiitos kun kävit, jätithän jälkeesi kommentin? :-)