11.12.2014

Joulukalenteri: Abcdefg...

Moikkatimoi!
Yhdestoista luukku on tälläinen "elämäni aakkoset" -juttu. Olen meinannut oteuttaa tämän jo Skidi ja Hippu -versiona (eli olisi niiden kahden tontun "elämän aakkoset"), mutta ei siitä oikein mitään tullut, joten tässä tämä tällaisena :).


A: ehdottomasti Apulanta. Olen minä aina tiedostanut sen olemassaolon ja tietänyt, että heillä muutama hyvä biisikin on, mutta nyt vasta olen "kunnolla" bändiin tutustunut.

B: Ballopelit. Rrrakastan erilaisia pallopelejä, pingistä, korista, sulkkista, lenttistä, käsipalloa jnejne.

C: Cheek. Aika pitkään ehdin häntäkin "fanittamaan". Nyt kun kyseinen herra pitää hieman taukoa julkisuudesta(?), olen alkanut kuuntelemaan enemmän ja enemmän Apulantaa ja Cheekin musa on jäänyt toiseksi sille.

D: Dogit. Koirissa vain on sitä jotain. Olen niin monta kertaa koirista puhunut ja niitä kehunut, että eiköhän pointtini ole kaikille selvä :D.

E: Erilaisuus. Erilaisuus on jotain sellaista mihin haluaisin ihmisiä kannustaa ja itsekin pyrkiä. Välillä vain on niin vaikeata "irtautua" massasta.

F: Friends. Kaverit ovat minulle koirien ja perheen lisäksi erittäin tärkeitä, kiitos olemassaolostanne :*.

G: Giire. Kiire on todella stressavaa, mutta samalla tuo mukavaa rytmikkyyttä arkeen. Minulla on vähän ristiriitainen suhde kiireisiin päiviin/viikkoihin...

H: Hevoset. Kauniita ja erittäin mielenkiintoisia eläimiä. Eritoten maastakäsittely kiinnostaa minua hevosten parissa. Tykkään myös ihan vain seurata niiden laumakäyttäytymistä (niinkuin itseasiassa kaikkien eläinten).

I: Inkeri. Eräs maailman ehdottomasti parhaimpia otuksia!

J: Joulu. Joulu on jo melkein täällä <3. Mukava yhdessäolon juhla.

K: Kiusaaminen. Asia johon toivon pystyväni vaikuttamaan. Satuttaa liian monia ihmisiä päivittäin.

L: Laiskuus. Vaivaa liian usein minua...

M: Mikael "Mg" Gabriel. Mg on myös eräs taitava räppäri, jolta tuossa jokin aika sitten tuli uusi biisikin, Älä herätä mua unesta, hyvä biisu (sekin).

N: Nauru. Huumori on mielestäni tärkeää elämässä ja kyllä minä aikalailla päivittäin nauran.

O: Oma rauha. Vaikka kovasti pidänkin ihmisistä, on välillä myös pakko saada olla rauhassa.

P: Pahuus. Se ei ikävä kyllä maailmasta lopu. Me ihmiset teemme pahaa aivan kaikelle ja kaikille. Toisillemmekin.

Q: Ei kyllä tule tästä kirjaimesta muuta mieleen, kuin taivaalla joskus loistava kuu :D.

R: Ruoka. Yksi elämän peruspilareista.

S: Skidi. Maailman paras ensimmäinen koira <3. Myös varmaan tyhmänrohkein...

T: Tulevaisuus. Asia joka aina jaksaa stressata.

U: Usko. Asia josta ei voi kiistellä, mutta joka tuntuu silti rasittavan monia ihmisiä. Tai siis sillä tavalla, että heitä häiritsee muiden ihmisten usko. En itse ole mikään superuskovainen, mutta ei se minun elämääni millään tavalla häiritse, jos joku muu on.

V: V**tuilu. Yksi ärsyttävimmistä asioista :D.

W: Wanhat ajat. Aina ihmiset jaksaa sanoa "ennen oli kaikki paremmin". Onko asia tosiaan niin, vai kultaako aika muistot, niinkuin sanotaan?

X: Ei sano tämä kirjain kyllä mitään...

Y: Yläaste. Tähänastisen elämäni ehkä parhainta aikaa :D.

Z: En tiedä miksi, mutta minulla tulee tästä mieleen sirkukset ja sirkuksien mahdolliset eläinten kaltoinkohtelut :/... Kuten yllä mainitsin; pahuus ei maailmasta katoa.

Å: Ruotsin tunnit. Njah... Ei mikään lempiaine...

Ä: Äiti on myös tärkeä ihminen elämässäni.

Ö: Aloitan usein vastaukseni johonkin kysymykseen sanoen: Öööööö...


Siinä se. Nuo minulla aikalailla tuli ekana mieleen noista kirjaimista. Osaa piti miettiä vähän pidempään, koska aluksi kirjaimesta tuli mieleen vain jokin inside-läppä tai jotain muuta, mitä en nyt blogiin halunnut laittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tänne kyssät ja kommentit.
Kaikki asialliset julkaistaan:-)!

Kiitos kun kävit, jätithän jälkeesi kommentin? :-)