13.12.2014

Joulukalenteri: suosikit


Hei!
Kolmastoista luukku näyttää minun viimeaikaiset (/kuluneen vuoden) suosikkini.


Musiikki: Kuten jo aiemminkin mainitsin, olen löytänyt Apulannan mahtavat biisit. Olen aina ollut vähän sellainen, etten vain kuuntele jotain hittilistaa Spotifyista, vaan tykkään etsiä jonkun hyvän artistin/bändin ja kuuntelen hänen/heidän kappaleitaan. En tiedä miksi, mutta näin teen :D.

Televisio: En enää oikein seuraile televisio-ohjelmia, mutta Posse on yllättänyt minut positiivisesti. Olen myös todennus Bones:n olevan hyvä sarja.

Kirjat: En ole kovin paljon ehtinyt lukea, mutta Nälkäpelit, Sotahevonen ja Pikku prinssi ovat yksinkertaisesti parhaita.

Kosmetiikka: En meikkaa paljoa, mutta olen todennut Maybellinen Dream Matte Moussen olevan erittäin hyvää meikkivoidetta.

Vaatteet: En tiedä mikä minuun o mennyt, mutta rrrakastan mekkoja. Vaikken niitä oikein käytäkään :/.

Siinä muutamat suosikit, Vähän lyhyeksi jäi, mutta aivot taitaa nukahtaa tuossa yhdeksän aikoihin, joten tässä seuraukset :D.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tänne kyssät ja kommentit.
Kaikki asialliset julkaistaan:-)!

Kiitos kun kävit, jätithän jälkeesi kommentin? :-)