13.12.2014

Joulukalenteri: Koiran kaltainen?

Moikka!
Kahdestoista tutkiskelee, mitä koirien luonteenpiirteitä minusta löytyy.


Idea postaukseen lähti Petralta, kun puhuimme lahjoista ja minä sanoin jotain suuntaan "ainahan sä voit noille koirille jotain leluja ostaa. Ne tykkäänniistä" ja Petra vastasi kutakuinkin "en mä haluu sulle mitään koirajuttuja ostaa, ku muutut kohta itekki koiraks".
Eli mitä yhtäläisyyksiä luonteenpiirteistäni löytyy vaikkapa nyt Skidiin verrattuna (huumoria saa käyttää lukiessasi tätä ;))?
1. Kun näen tuttuja ihmisiä, olen todella iloinen. Minä vain hymyilen ja juttelen ja nauran ja olen välillä liiankin iloinen (=ihmisiä alkaa ärsyttää). Samoja piirteitä löytyy Skidistä. Kun tuttuja ihmisiä näkyy, koira pyörii jaloissa ja häntä meinaa lähteä irti, kun se heiluu ilosta.
2. Ruoka ja varsinkin herkut ovat minulle lähes pyhä asia. Hirveintä on jos joku yrittää varastaa niitä minulta. Skidillä sama; Ruoka, ja varsinkin herkut ON pyhä asia. Ja jos toinen eläin uskaltaakin yrittää varastaa niitä Häneltä, sanoo Rouva erittäin selvästi, minkä virheen joku teki.
3. Toki minua ärsyttää, jos itseäni kiusataan, mutta jos kaveriani kiusataan niin... Skidillä sama. Tosin RouvaMinäMääräänKaikkiaJaKaikkea häiritsee, jos joku väärä eliö koskee Häneenkin, mutta meneppä kiusaamaan kyseisen koiran kaveria, niin lähes 100% varmasti Skidi vetää siitä pahemmin herneen nokkaansa kuin kiusattu itse.
4. Parasta on kaverit, perhe ja uni (+tietysti yllämainittu ruoka), siitä meillä ei Skidin kanssa erimielisyyksiä.
5. Lenkit on kivoja JOS ei sada ja JOS mukaan saa kaverin.
Yksin märässä ja/tai kylmässä lenkkeily on kammottavaa. Vielä jos noihin lisätään pimeys, niin me käperrytään Skidin kanssa mieluummin sohvalle.

Siinä muutama yhtäläisyys, minut ja koiran tuntevat saavat toki jatkaa listaa kommenteissa :)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tänne kyssät ja kommentit.
Kaikki asialliset julkaistaan:-)!

Kiitos kun kävit, jätithän jälkeesi kommentin? :-)